Mister Bombastic Telefantastic!

Aah Laaabaa Laaabaaa!
Fy fan va uttråkad jag är.
Och ännu mer ytterst fundersam vad ja ska göra i helgen.
Får förslag från alla hål och kantigheter...
Nu ville Fia Fisen att ja skulle komma till Oslhoe och limma ihop henne.
Är ju en riktigt charmerande tanke må ja säga faktiskt.
Saknar henne nåt så otroligt.
Lika mkt som Hela Havet Stormar som man alltid körde i mellanstadiet.
Det blir nog inte Hultan iaf.
Just det.

Idag va ju en ypperlig dag för att städa min lght så den skulle kunna va lite fin när man iaf kommer hem på söndag.
Men icke!
Istället hookade ja upp med en homie från Örebro och vi chillade i regnet på vårat alldeles eget lilla sätt.
Jag kände inte mina fingrar när jag kom hem.
Tänk att en dusch kan föra en tillbaka till livet.

Jag känner en tjej litegrann.
Hon är seriöst en av världens snyggaste människor.
Och hon gör mig galen.
Jag vill ha henne så hårt.
Nästan mer än någon annan.
Jag dör när jag ser henne.
Men hon bor för långt bort...


Menne..
Såattee..
Ja skulle ju skriva om allt folk ja hade träffat i sommar.
Well, vi skulle kunna göra det till en liten follower och bara skriva om en ny varje dag?
How about that Michael Jackson?

Jo, vem är först ut då?



Nathalie Wikström från Sala.
Ett halvdant nätragg som ja mötte upp med i Uppsala när vi va där och firade Valborg.
Skitkul att ja fick betala hennes taxi för att inte ens få ligga.
Men ja är inte bitter för det.
Hon va iaf rätt söt och hennes boobiesar trillade ut hela tiden ur hennes topp.
Det va kul :)



Hörs imon Gaypeeps! //Josef Fritzl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0