PEPP!!

Äckligt pepp idag!
Hela dagen har varit mer eller mindre annorlunda, inte en aning om varför.
Det har bara hänt saker som är helt oförklarliga.
Så oförklarliga så ja vet inte ens om att dom har hänt.
Men nåt måste ju ha hänt.
Varför är ja så pepp annars?
Hmm, magiskt. MAGISKT I SAY!
Äh skitsamma.
Nån måste stoppat knark i min frukost.
Och snälla, GÖR OM DET IMORGON!
Jag tror att den här låten va en stor del till peppet.



Snackade med Linda häromdagen och med FiaFisen idag om att kanske styra upp WayOutWest i Göteborg.
Och egentligen den största anledningen till att jag skulle dra dit är Rise Against.
Ett av världens bästa band helt klart.
Böla fan nästan som en liten fjortonårig skitunge som fått en ny moppe när jag såg dom på Hurricane i Tyskland förra året.
Eller nä, det gjorde ja inte. Men ja ville nog innerst inne.
Problemet är att det är typ bara 3-5 band cirka sådär som ja vill se.
Och att casha ut med ja typ minst 4000 spänn igen på några dagars festival känns väl sådär.
Då skulle ja faktiskt kunna erkänna att jag är lika sugen på att dra till Örebro och hänga med Ällx och hennes vänner en helg.
Där äre bra röjj!
Kommer ihåg det som igår när jag va där och festade med Ällx för några år sen.
Vi va ute och söp ner oss, sen drog vi till mitt hotell och lyssnade på Volbeat på min mobillur.
Blev dyngraka och jag fick se skuggbilder på boobs på Ällx mobiltele, det blev lite funky, sen satt vi och tjötade om helt obegripliga saker innan Ällx drog hem och jag spydde som en förstagångs-alkis utanför Finlandsbåten.
Det va iaf en sjukt kul kväll!
Så why not do it again, men under lite mer ordnade former.
Då kanske ja till och med kan möta upp med min livs kärlek.
Nä kanske inte.
Men fan i helvete vad jag dör litegrann inombords.
Gaaash!
Ge mig dej! <3
Äh nu får ja fan skärpa mig.. Haha!
Det hade varit fett sweetstuff iaf.

Woooop!
Ni tror väl inte att ja ha glömt. HUH?
Ny människa JAPP!

Och inte vem som helst, utan min älskade Eva Lena!
Well, hon heter bara Ewa, men ja tyckte det va skitkul att kalla henne Eva Lena.
För det är ju typ världens fulaste namn.
Evis som man oxå kan kalla henne mötte ja på under tiden i Götet WCR och Metaltown.
Och äre någon som är Metal, så äre fan Evis.
Total nåldyna och whiskeyröst som bryter på, hmm, nån skön dialekt äre iaf.
Hon är fan helt galet verbal och vi skrattar alltid åt varandra.
Hon förklarade dessutom sin kärlek till mig på Sonispherefestivalen, vilket jag tar med en nypa salt.
EN JÄVLIGT STOR nypa salt.
Kind of drunk! YEAP!
Men hon får alltid puss ändå.
Så jag för er presenterar, EVA LENAAAAAA!
HAHA!



KÖTT FIIFHÄÄN!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Med all rätt! Läge att bära med dig en penna överallt så du kan börja skriva autografer.

2009-07-22 @ 00:27:48
URL: http://amheni.blogg.se/
Postat av: Lina

jag är en man som älskar moooooooooooos!

Jag skulle nog hellre se att bröst var på tapeten, vore snyggare så.

Den passade rätt bra in på att vara jag å smått olyckligt intekär också¨.



Har även hört att Älx + vänner = svänggänget är typ dom koolaste bästa och roligaste människorna i världen, men röjj är väl en underdrift?? skärpning!

2009-07-22 @ 12:58:21
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0