Semester, jag behöver det..

Från allt.
Jobb, vardagen, folk och tankar.
Och McDonalds.
Jag ska dessutom va skithäftig och va uppe jättelänge i natt.
Dricka Cola Zero och planera saker.
Jag blir så frustrerad på mig själv oxå.
Att man aldrig lär sig egentligen.

I have a problem that i can not explain
I have no reason why it should have been so plain
Have no questions but i sure have excuse
I lack the reason why i should be so confused
I know
How i feel when im around you
I dont know
How i feel when im around you
Around you


Ny sommarpeep!
Gohar, som jag även mötte på under midsommar helgen.
Sådär skön människa med lite samma tankar som mig om saker och ting, ska flytta till Kalmar och plugga i höst.
Så då lär man säga hej på varandra.
Hon kommer från Armenien, men ser ändå inte så tysk ut lixom..
Eller vafan, Armenien.. Det ligger kanske i Asien?
Om ni inte heller vet så kan ni ju klicka här?
Det roligaste va ändå när jag överraskade henne och en annan på fredagnatt, mitt första förslag va ju en trekant.
Så blev det ju INTE..



Puss på bra folk //Jon

Kommentarer
Postat av: Gohar

haha, skön du är Jon! :D

2009-07-21 @ 01:09:54
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: Lina

Väldigt bra text dedär!!

Men man har ju lärt sig att man aldrig lär sig i alla fall!

2009-07-21 @ 11:29:06
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Amanda Henling

Du kan nu titulera dig själv som Känd från Facebook. Jag gled förbi i Halmstad kollade åt höger och tänkte "där sitter ju Jon NyLoco", och jag känner inte ens dig. Grattis!

2009-07-21 @ 18:51:08
URL: http://amheni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0