Snopp i Tallrik

Dagen till ära så tänkte jag slösa på mig en prima tallrik hallonkräm med mjölk.
Yummy!
Sitter där i godan ro och avnjuter min ostmacka mellan slörpningarna av kräm, när jag i min ögonvrå ser nåt underligt skapa sig själv av strimmor av mjölk som sprider ut sig över krämen.
En riktig fin ståndaktig penis.
Väldigt stolt blev jag över min ickeplanerade konstnärliga penis-form-i-kräm-talang.
Kunde dock inte sitta och titta på den en längre tid utan att känna mig lite bögig.
Så jag åt upp den.
Vilket i slutändan låter ännu mer gay.
Jag borde egentligen bara sagt att jag kletade ut den.
Kleta är förövrigt ett rätt äckligt ord.
Ungefär som om man skulle tafsa på någon med sitt kön.
Vilket egentligen kallas att olla eller klitta något/någon.
And hello, there we go again.
Tillbaka på ruta ett.

Det va en mkt god hallonkräm iaf.


Igr va ju mest hektiska dagen in all times.
Kommer på sådär kl 9 på kvällen typ att jag måste packa inför min tur till Arvidsjaur på lördag.
Eller ja, Gauto heter stället om man ska va politiskt korrekt.
Said and done så gick det inge bra utan slutade mest med att jag satt på msn och pratade med folk om livet och första kyssen osv osv.. Jada Jada Jada..
Sen ringde ju folk mig en massa.
Det va iofs trevligt.
Men hade inte riktigt tiden ser ni..
En annan gång.
Planering blev ju dessutom att jag INTE hinner packa ikväll för att jag mest troligt ska in till Laholm för att träffa Bettan, vilket va typ 3920403 år sen.
Frågan är om jag hinner.. Hmm..
Baah..

Imorgon, grillkväll.
Vilket betyder öl.
NÖJD!

Hinner inte hooka upp en ny sommarmänniska, men ikväll kanske?
Vi får se hur planerna slutar.

Katching Bitches! //Jon

Kommentarer
Postat av: Lina

snoppar är förmodligen mer underskattade än bröst, jag ska bli nudist nån dag!



Alex är väl typ näst hippast efter mig och eftersom jag är hippast i stan är de ju lätt å räkna ut vad de betyder.



Mitt dvärgnamn är Röjer och om några veckor är ja i PB igen så då går ingen säker i den stan så de blir bra!!

2009-07-23 @ 10:27:47
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0