Use your fist and not your mouth

Baksmälla.
En vanlig åkomma för dom flesta en söndag.
Det är lite jobbigt.
Alla reagerar vi ju olika på baksmälla.
Vem fan blir inte lite känslig lixom?
Då är det väl inte så ovanligt att man gråter efter att man fått lite bakissex?
Eller oj, hmm.. Det va ju inte det ja menade.
Fast egentligen, hur bra sex har man inte när man är bakis?
Ja, den som ändå visste..
Det bästa för att verkligen ta tag i sina känslor och se om man fortfarande är människa är ju att kolla en riktigt romantisk film sådär när det enda man vill ha är en kall öl som en återställare där i soffan.
Men istället bäddar man ner sig som en sjuk liten 14-årig olyckligt kär kille och försöker hålla tårarna tillbaka där i slutet.
Jo, det har faktiskt hänt.
Kollade på en så jävla bra film för några månader sen, P.S I Love You.
Yeah, kanske inget man skulle hyra på videohyllan.
Men fan, så jävla bra.
Jag ska iaf dra och hyra nån halvkass film på macken nu.

Men Först!
En ny människa från sommaren.
Har ju kanske varit lite månag tjejer här nu, men det är för att jag skaffar sällan manliga vänner.
Har dom jag behöver redan lixom.
Men Johan W.J från Karlstad är rätt skön ändå.
Lagom bisexuell kille med världens största mun.
Well, finns säkert killar som gillar det Gubben, men jag måste erkänna att det va lite to much to handle ;)
Nu har han iaf lovat mig bra fest i hans lya nästa gång ja kommer, så snart kanske en tur till Karlstad igen för att visa dansgolvet vart det ska stå.



Kommentarer
Postat av: Pauline

Kul att du har hittat tillbaks igen :)



P.S I Love You är för övrigt en sjukt bra film ja!

2009-07-20 @ 11:33:20
Postat av: Jon

Jo efter några månaders uppehåll så kände ja lusten igen :)

Absolut! så ska ja oxå göra när jag dör :P

2009-07-20 @ 18:06:13
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0