Varsågod, uppför dej.

Så jävla pinsamt med folk över 20 år som beter sig som 7-åringar.
Jo, men det är kanske därför som det EGENTLIGEN finns bollhav på Donken?
Well, ja sitter ändå och flinar åt dom..
Suck..

Idag är jag ovanligt pepp!
Det är fredag.
Igår va en bra dag med ett kort men underbart samtal. Jag gillar när Du ringer mig! <3
Jag ska snart till glasbanken och handla boozay.
Solen skiner typ.
Jag har verkligen lyckats med mitt smink idag och känner mig som vanligt väldigt snygg.
Jag måste nog videoblogga om det.
Fast jag låter min blivande flickvän göra det istället.
Usch va fiiint vah?!?!



Guuud va fint jaa!



Näfan, nu drar ja till med en ny människa från sommaren.
Och viiiiii taaaaaar fraaaaaam, Jackie C från den hemliga lådan!!!
Det här va egentligen skitkul, för att jag skulle upp til Karlstad för at fira midsommar med Sandiie, en jävla bra tjej som jag typ dejtade när jag bodde i Charlestown för några år sen.
Men ja, whatsoever..
Iaf så nån vecka innan så skulle hon försöka "fixa ihop" mig och Jackie. Vilket gick rätt bra.
Vilket ledde till att vi tydligen förstörde Sandras midsommar typ..
HAHA värt! Nä fan nu va ja taskig.
Men man kan ju inte hålla på och hålla på.
Jackie är iaf nån sorts n00b som gillar Sims och Harry Potter, fråga mig inte varför..
Hon har en hund som heter Luna och hon jobbar som vimmelfotograf.
Ja, inte hunden alltså...
Jag gillar Jackie iaf, hon läspar. Precis som mig. HAHA!



Frukost it is!

//J

Kommentarer
Postat av: Lina

Videoblogg är grejen!!! Jag ska lätt börja!

2009-07-17 @ 16:03:19
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Lina

Svettig och överskattad, precis som jag, kan de bli bättre? Dessutom är öl ganska överskattat också å ja gillar de med! :P

2009-07-17 @ 18:37:36
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha. Palla henne

2009-07-19 @ 19:50:31
URL: http://sigrid.olivia.blogg.se/
Postat av: nelly

va fan!! hon måste ju bah ha en diagnos av liksom ja.är.pantad.men.har.inte.märkt.de.fast.ja.videobloggar

2009-08-03 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0