Waaashaaaataadaaa!

Fick lite ångest för att ja inte hann lägga in några pics igår, men ja skulle kunna erbjuda er chansen att se dom på min facebög.
Hmm, om ni kanske klickar på länken kanske man kan se dom??
Eller?
Inte?
Press le button på den HÄR då?
Ah skitsamma för er del om det inte funkar..
Det är ju ändå inte så viktigt.
Typ..

Har ett fucking sår inne i min käft.
Typ precis på insidan av en av dom övre tänderna. Alltså dom tänder som sitter överst av dom som antingen sitter i nederdelen av käken eller dom som sitter överst i käken. Ja om man sitter normalt förstås. Annars så blir det ju nederdelen, men nu sitter jag normalt så dom är överst.
Iaf så har jag typ ett skärsår?
På högerkant. Från min sida sett, inte din för då är det på vänster. Om du tittar på mig alltså. Om du tittar åt samma håll som mig så blir det också på din högerkant.
Men då kan du ju inte riktigt se var såret är, iofs så tror ja inte du ser det ändå eftersom det mest troligt är någon dvärg i Ompalompa-dräkt som tagit sig in bakvägen och nästlat sig upp i min mun och cuttat mig med brevkniv.
Gaaash, those sneaky bastards!



Well i brist på annat hookar ja upp några till av sommarens sköna människor.
Nu i samlad trupp, Familjen Gaspari.
Rock, Branko och Vlasda.
Alla lika tjocka och trinda.
Välgödda får man väl säga.
Ja, dom gillar mat ska man väl inte sticka under stolen med.
Men även tjocka människor kan va snälla och trevliga.
Tänk på det nästa gång ni tänker dumma saker om tjockisar.
Well, ja tillbringade iaf 2 veckor med den här familjen nere i Slovenien och dom va KUNG på allt.
Maten dom lagade va TopNotch, och va säger ni om jag säger.
Proscioutto-skinka till frukost.
Every fucking day!
Lökigt!
Det mest roliga va att Branko och jag hade samma frippa.
Ägd!

Peace! //Jonii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0