COOOWAAAABOUOUONGAAAAA!

Fan, jag kan sätta en månadslön på att jag stavat fel på det där sköna uttrycket man lärde sig när man va kiddo och glodde på Turtles.
Satan.. :(

Well, övernöjd pojke som sitter framför datorn nu å raggar på medelålderstanter.
Aldrig har Knullkontakt.se varit så uppskattat.
Oj, skrev ja det högt?
Just kiddin! Kidney?
Njursten?

Nyss kommit hem frånmiddagsbjudning på stan av Inas chef och hennes man.
Va på Harrys och åt nå ChickenWings.
Kände mig bra häftig när ja beställde in 9 st.
Dock skulle ja nog kunna överleva hela den här veckan på den mättnaden ja känner nu.
Känns lite jobbigt att jag ändå sneglar på min snusklubba som ja så vackert fick mitt framför ögonen på Ina.
Den ska ja allt suga musten ur ikväll skaru veta! ;D
Jag är så äckligt nöjd över mitt liv vissa dagar.
Känner ni inte så?
Inte?
Naaaw, buhuuu...
Synd om er då.

Men jaja, helgen då?
TELL ME NOW! ( ligger ni säkert på era golv och skriker )
Jorusåatte...

Fredags
:
Dyngrak blev ja på Hotellet. Elina tog det med hästlängder och har numera rekord i att skämma ut sig på sms.
Dont we just love it?
Jag fick iaf med mig vitlöksefterätt hem.
Det va på tiden.

Lördag:
Vaknar upp och är sådär nöjt bakis.
Drar in med en fortfarande full Elina till stan och jobbar.
Mår inte sådär hyper, men det funkar fint.
Man är väl erfaren..
Suck..
Vidare till salongen, fixas till. Somnar i tvättstolen.
Snarkar..
Sen modellvisning på Lilla Helfwetet.
TOKKUL!
Snygg va man ju.
Sandra möter upp och vi sitter och halsar lite berz innan vi efter ett tag funderar ut att vi ska dra till Bob där ja möter en söt Frida i dörren. Svänger runt på dansgolvet och blir svettig.
Olle ger mig öl och sprit. Känner statusen och tackar ödmjukt för den fyllan som kom.
Sen ledsnar vi och känner pastasuget.
Skämtar friskt med den fula personalen.
Well, även dom fula ska få sitt..
Dom kommer sakna mig och min humor.
Bäst på hela natten är ju iaf Jinling-mannen med cykeln som bjöd oss på fulcigg.

Jag älskar mitt liv.

Peace and keep on jazzin Friends and Lovers

//JayLoow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0