Que pasa?

Fan, nu har ja sådär dåligt med tid igen.
Eller njae, kanske inte riktigt pallar ta mig tid.
Ungefär som med det här med att städa sin lght när man verkligen tänker göra det.
Like that gonna happen...
Så nu ser den ut som skit, typ..
Alltså, egentligen inte.
Bara att jag hatar när det typ blir dammigt nånstans.
Another one bites the dust eller nåt.

Då äre alltså Queen som ska in på rad 5.

Häromdan blev man ju lite sådär upplagd för ett leende när ja till min förvåning upptäckte att det va ljust ute.
Ja, alltså. Det brukar ju alltid va ljust ute nångång under dygnet.
Men nu är det ljust ute när jag åker till jobbet, och kommer hem från jobbet.
Nu skulle det väl bara fattas att man vinner en halv mille.
Wouldnt say no to that monkey. Cat. Hippopotamus.
Om man säger det snabbt låter det som HipHop Potta Mus.

Jag tror nåt hände mig under mina 8 levnadsår mellan 17 och 25 typ..
Älskar egentligen att jag på nåt konstigt sätt fått ADHD-light.
Vilket gör mig ännu mer stolt över att jag har ett arbete där jag faktiskt utan några problem kan ge utlopp för mina symptom. Eller så är det kanske bara att mina chefer uppskattar en liten husneger som leker apa.
Man får ju tydligen betalt för det.

Såatte,. Nu måste ja mjölka mina getter. Måla husknutarna. Tömma brunnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0