Tack för den fittdagen! TACK!!

Well, så vaknar man upp pigg som en mört och känner sig lycklig över att våren är på väg.
Drar till jobbet och chillar.
Allt rullar på finfint och jag är ytterst nöjd med att stå och dricka kaffe i ingången.
För då kan man stå där och få sol på sig, dock inte så jävla najs att det blåser tornado.
MEN SOOOL! Du har varit saknad..
Well Kjell, sen ska vi ju käka mat.
Vilket resulterar i en sak.
Kebabsallad.
Min ena chef, vi kan kalla han Mats.
Han älskar kebabsallad.
Varje dag.
Kebabsallad.
Vilket betyder att man är tvungen att beställa mat från samma pizzeria.
Och om ja säger så här, Iäm not very fond of kebabsallad.
Så mitt enda alternativ är, kebabtallrik.
Men det är inget större problem.
Jag gillar kebabtallrik.
Utan grejen är att min chef, inget ont mot honom han är supernajs, men han tar gärna lite tid på sig när han ska hämta maten.
Tänk så här, kebabsallad likamed ingen fara på taket om man äter den kall.
Kebabtallrik likamed not nice att äta rumstempererad.
Pommes som en prima vinballe och köttet som förvandlats till nåt festivalkön-liknande.
Och då menar jag inte kön som i att stå i kö, utan KÖN.
Som i tex, svettig kuk.
Inte okej.
Jaja, mat som mat. Orka bry sig.
Doppar man det tillräckligt mkt i bearnaisesås så försvinner det värsta.
MEN inte nog med detta, jag jobbar ca 8 timmar om dagen.
Vilket passar mig perfekt.
För om ja tex börjar klockan 8 som jag gjorde idag, så kan ja ta min jävla buss hem vid halv 5.
OCH, om nu inte massa saker hade skitit sig så hade ja suttit på min jävla buss vid kvart i 5.
Tror ni jag fick den trisslotten med vinst idag eller?
VA?
Nej, utan när ja kollar på klockan så är den självklart, 16.40.
Aja, jag gillar ju mitt jobb så det va ju inte direkt att jag fick SARS när ja va tvungen att jobba över.
Väl hemma så pustar jag ut och softar ner mig framför datorn.
Kollar runt lite innan mitt internet bestämmer sig för att lägga ner.
Jag försöker ALLT, mutor, mun mot mun-metoden, champagne och levande ljus.
MEN NEJ.
Det vill inte funka.
Tack för det prima rövknullet du som tydligen bestämt att fucka up min dag så vackert.
Det lät sjukt konstigt, men ja pallar inte skriva om det..
I vilket fall som helst så fick det mig att slå en signal till nån dialektare med samma filmsmak som mig själv.
Kind of nice you are...
Men jag hade ju lovat mig själv filmkväll, så jag kollade på Who's your Daddy.
Man tackar ju inte nej till att ligga och mysa och ta sig själv på tuttarna.
Neee, just det.. Suck..

Nu är mitt nät tillbaka och jag är världens lyckligaste kille.
Hoppas att ni oxå haft en riktigt underbar dag.

SugBritt Tjaaaaaaaaa // JayLoow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0