En smula avis..

På folk som har tid med massa saker.
Sure thing..
Det har väl jag också.
Men jag känner inte det där peppet till att orka ta tag i det.
Dålig självdisciplin och karaktär som fan.
Baah..

Och sen blev det nästan ett seriöst samtal idag.
Eller det blev nog det.
Hmm..
Fan..
Det kändes konstigt som tusan iaf.
Fick nästan tänka till 2 ggr över det jag läste.
Och skrev..
Men saker är som det är.

Provjobbade på mitt jobb idag.
Ja inte för att det är nåt nytt jobb.
Men med tanke på att man inte mått ungefär likabra som en skadeskjuten räv så va man ju ändå tvungen att åka och känna efter hur bra man mådde.
Kände till och med att jag orkade träna en liten stund ikväll.
Värt.
Hade nästan glömt hur snygg jag är!

Äh, jag vill ha förändring.
Jag vill nånstans.
Ta mig dit...

Kommentarer
Postat av: Therese

En förändring, vill någonstans = solsemester!

Vem har motivation nu när det är vinter egentligen ? - Inte jag..

2009-11-10 @ 08:36:00
URL: http://babetessan.blogg.se/
Postat av: Jon

Ah, alltså inte ens sol hade behövts.

Bara va ledig och dra.

Iofs, sol hade inte varit fel.. :P



Äh, motivation?

Ja vill bara ha ledigt :D haha

2009-11-10 @ 11:29:47
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0