Ey!

Glömde jag att säga att jag hatar er??

Iofs, den meningen kanske man ska skriva i slutet på inlägget?
Äh fan, ja får göra om det sen..

Men va hände med intresset?
Nu har ju hälften av er gått över till att måla naglarna och titta på Dr.Phil istället för att läsa.
Ni förstår väl själva att det kommer göra så att ni kommer till helvetet?
Bara en varning liksom..

Men ja gillar er ändå!
Så ni inte tog illa vid er för mkt där uppe...

Baah, imorgon måste ja nog ta tag i mitt liv lite.
Fast det kommer ja iofs inte hinna.
Det suger.
Tydligen "personalmöte" imorgon.
Så då lär ja inte va hemma förrän typ vid 9.
Hmm, kanske hinner fixa lite.
Ja får ta mig tid.

Jag brukar alltid undra ibland över varför man läser någons blogg.
Egentligen så är det så himla intressant att läsa om vad folk gör.
Om man inte är avundsjuk på deras liv.
Hörde om nån brud som typ läste folks bloggar i timmar varje dag.
TIMMAR?!
Jag läser några bloggar.
Men jag är som alla andra tydligen sjukt kass på att kommentera.
Jag ska nog konstruera en liten mall som jag bara kan typ CTRL+C och sen CTRL+V i folks bloggar.
Där är ju då problemet, vad ska det stå i mallen.
Nåt väldigt liberalt...
Hmm..

"Hur mår du EGENTLIGEN..?"

Tillräckligt liberalt?
Kör på det tror ja..

Sen tänkte ja köra en lite halvsvinig grej och lägga ut lite nakenbilder på en av mina tjejpolare.
Hon är iofs lite gammal nu.
Men hon va riktigt het för ett par år sen.
Ni kan ju klicka HÄR, om ni vill se lite hotstuff.
Mums!

Feel the rythm.. //Jaboo


Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAAAAAAAASSSSSSSSTTTTTTTTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

2009-11-10 @ 22:20:20
Postat av: Seven

hahaha! jävla retard! funderar nästan på att sluta läsa din blogg nu =(

2009-11-11 @ 16:22:45
Postat av: Sigrid

Fan vilka äckliga bilder. Vem googlar sånt liksom?!

2009-12-04 @ 18:18:06
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0