GAAAAAAAAHH!

Min dator får gärna ramla i nåt svart hål och sen återfödas som Jesus och sen spikas upp på en pinne och sen vara död ett tag, och sen så återlivar gud den och allt är jättebra och den fungerar precis så jättebra så jag slipper va olycklig på den?
Bra vi säger så.

Jag tror att någon annan får leka gud och pilla lite på min dator så den blir lite uppgraderad och skön.

Apropå pilla på saker så finns det någon som jag litar på när det gäller att pilla i mitt hår, eller på det.
Elina, min älskade kusin är ju hårfrisör och inte bara en hårfrisör. Utan en jävligt bra dessutom.
Hon och hennes sambo Carro har iaf börjat jobba på en asnice salong i Halmstad som heter Studio Popcorn.
Och inte för att typ promota eller så, men om ni vill ha en sweet frippa så bör ni dra dit.
Både pöjkar å flickör!
Well alla som känner mig vet att jag varit lite emo i mina dagar och haft typ en ny frilla i månaden.
Och det är just Ina som fixat dom.
Så ni kan ju få ett litet taste om hur snygg man faktiskt kan bli.
Jag är lixom inte sådär skitsnygg, utan det är nog mitt hår som just gjort mig snygg.
Jag älskar mitt hår.
Well, ja älskar mig själv rätt mkt också.
Men mitt hår är fan FIERCE!
Nu har ja iofs gjort några tabbar och haft både lila, permanentat och nu pojkbandsblonderat hår.
Aja, här kommer lite fripps.







Well, nu är ja ju korthårig igen...
Vilket jag inte varit på typ 3 år..
Jag gillar det inte jättemkt, men det är okej.
Men snart ska det bli långt igen.
Vilken frilla ska man ha då är frågan?
Några förslag eller?
C'mon!




Kommentarer
Postat av: Therese

Det helsvarta långa var coolt!

2009-11-10 @ 08:41:24
URL: http://babetessan.blogg.se/
Postat av: JayLow

Mhm tack du ;)

2009-11-10 @ 12:10:26
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0