Jambaaaa!

Igår va ja riktigt i lågorna över Beyonce alltså.
HON ÄR FAN SÅ HAWT!
Hon hade ja lätt offrat min vänsterfot för att bestiga.
DAAAYUM!!
Men, ja..
Det lär ju aldrig hända så ja kommer få behålla båda mina fötter hela livet.
Vilket känns helt okej.

Kände mig sådär überlovely idag när jag gick till affären idag och gick förbi blomsterbutiken och skickade ett blommogram till min darling.
Hon blev glad.
Jag blev glad över att hon blev glad.
Jag älskar när jag gör henne glad.
Är nog fan kär i henne alltså.
Foo Rizzle alltså.
Mhm!
Eh give me some slack huh..
Det är okej att va fjortiz om man känner så här.
Det bästa va att jag hade lixom inte lagt in nåt önskemål om vad hon skulle få för bukett.
Men tydligen så var det med lite gula rosor.
MHM!
Ni hör mig!
Ni som inte vet vad det betyder får som vanlig,.. GOOGLA!
Hon är bäst iaf.
Hörru det eller?
Bra! PUSSFAN!

Och om ja inte va tillräckligt våt i trosan igår över Beyonce, så blev ja helt gråtfärdig över Erik i Idol.
FYFHÄÄÄN!
Inte för att jag bryr mig ett skit om sådana där program, men om han inte vinner Idol så kommer jag seriöst bränna upp min gamla högstadieskola.
Kanske ja gör ändå om jag får tråkigt.

Nu ska ja dricka vitt vin och lyssna på P3.
Värd fredag, trots ensamheten och saknaden.

Love//JayLow With a touch of high


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0