MysAlkis

Det är den benämningen som jag ser mig till nu.
Ja men ni vet.
Man sitter hemma me frugan och smuttar på lite vin.
Eller ja, hon får sköta smuttandet och jag dricker fulöl.
Fulöl och fulöl är väl kanske att ta i.
Men jag gillar såna där 33 centilitare som håller sig kalla även om man inte dricker upp dom snabbt utan mer smuttar på ölen. Nu smuttar man ju inte direkt på öl, utan mer, hmm.. Halvklunkar?
Är det okej att säga så fastän man är man?
Eeh I dont care!
Jag smuttar på min öl. Så äre! Varesig den är stor, liten eller mittimellan.
Fin, lagom eller ful.
Jag njuter mest av sällskapet när jag smuttar iaf.
Och på sista tiden så har mina helger mest bestått av kärleksfullt sällskap, och smuttande.
Alltså, varför skrev ja frugan där uppe...?
Aja, fan va fult ord alltså.
Frugan.
Säger jag eller skriver jag det ordet en gång till så får ni mer än gärna typ, FIST ME IN MY FACE!!!!

Fan va ja vill att Fia ska börja blogga igen.
Hon skriver seriöst så mkt skit och det är så jävla kul alltså.
Det är nog en av dom roligaste människor ja känner.
Ja Ällx är också rätt rolig.
Typ SKITkul!
Nu måste ja länka till henne bara därför, klicka på ÄLLX!
Haha hon kommer ahata mig när hon får en massa fjortisar som läser hennes blogg nu.
Så kommer hon bli helt förvirrad och snoka runt på alla bloggare hon känner bara för att snoka upp vem det är som har länkat sen kommer hon HATE ME FOR LIFE!
VÄRT!

Och sen då..
Halloween igen.
Enda dagen man får klä ut sig som hora och känna nöjd över det.
Ja om man nu inte heter Shirley Clamp...
Nu har man iaf fått årets dos av att sitta på facebook och glo i alla Halloween-album över misslyckade "utklädningar"..
Jag gillar folk med fantasi.
Men när var 3:e snubbe/female har typ palestinasjal, rosa balettkjol och har målat sig som The Joker i ansiktet, då loggar jag ut och dricker ett glas vatten.
Va det seriöst det bästa du/ni kom på?
Baaah..

Nog om detta älskade vänner och folk som jag skiter i.
Ha en fortsatt rutten söndag eller vilken dag ni nu läser det här på.
Näää fan förlåt.
Ja tar tillbaka.
Taking it back.
Bringing sexy back.
Justin Timberlake.
Yeah!

Ich Mögen Dich! // Jon Adolf ( Tyska är ett fult språk...)


Kommentarer
Postat av: L!na ♥

Ja ska ha en rutten måndag dååå coh dendär alex hatar väl typ alla utom sig själv ändå så jag tror inte det gör någon större skillnad, inte andående fjortisarna heller...

2009-11-02 @ 11:27:31
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: J to On

ahmen Lina dååå! va äre för ruttet me din måndag då? :P haha och alex ja.. hon är bitter! eller är det nåt speciellt du syftar på? :D

2009-11-02 @ 12:48:48
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Alex

Jon - dig har jag hatkärlek för så det är ok. Mina siffror hände det ingenting med - all the same and my feelings for u Jon aswell :)

Lina, ja.. I rest my case. Det luktar förbannat jävla ruttet iaf.



Peace

2009-11-04 @ 17:06:08
URL: http://candyhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0