Totally Bored..

Hatar att inte ha ett skit att göra.
Well, hatar mer att jag är lat och inte hittar på nåt att göra som jag skulle ha mer nytta av än att jag ligger hemma och dreglar framför ett nybombat slagfält som även kallas min lägenhet.
Destructed!
Ungefär som mitt huve känns.
Halvfullt med snor och halvtomt med hjärnceller.
High Five på det alltså..
I ett vanligt liv så hade jag befunnit mig i Göteborg nu och träffat lite goa gubbar i Sävedalen.
Mest troligt hade jag fått grattiskramas lite med Fanny som jag är så stolt över som fick sitt körkort idag.
Vet fortfarande inte om jag ska se fram emot eller va skitskraj över att få åka med henne nästa helg.
Jag ser nog mer fram emot det.
Jag trotsar mina största rädslor och ser döden i vitögat.
Efter att ha åkt bil med min mamma i över 26 år så finns det väl inte så mkt mer att va rädd för.
Jag har ju trots att överlevt.
Efter större eftertanke så har jag faktiskt fått min bilkörning efter henne.
Min syster också.
Egentligen så är alla skitdåliga på att köra bil, så det är väl bara att stå ut.
Som sagt så är jag lika glad som 12 indier som fått asyl i Danmark, för din skull Fanny.
Bilsemester here we go!

Jag är så jävla bra på att laga mat.
Men totalt värdelös på att göra nåt med den.
Varje gång jag är på affären så köper jag oftast typ storpack av köttfärs.
Ja, cirkasådär 3 kg typ.
Så är jag tokdriftig på att laga till typ köttfärssås eller lasagne.
Och då slutar det med att det står en halv form eller en halv gryta kvar.
Då börjar man helt plötsligt att tänka på det ens föräldrar sa när man råkade lämna lite mat när man va typ 8 år.
"-Tänk på barnen i Afrika..."
Jag pantar burkar iaf.
Det är jag bra på.

Äh, fan..
Nu ska ja dricka mer cola light och skratta åt det här skämtet.

"-Vet ni vad det är för skillnad på ett barn från Afrika och en kanelbulle?
-7 gram... "

( SKITKUL!!! )


Peace! //SlösarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0