Trespassing..

Okej.
Jättekul.
Ensamhelg.
Jätteensam helg.
Bara jag inte blir sjukare.
Kul att min älskade har svininfluensa-symptom och jag har haft närkontakt av 3:e graden med henne.
Hoppas att jag är en superman och att sånt inte biter på mig även om jag tydligen tillhör riskgrupp 1.
Hör ni va?
RISKGRUPP 1!
Spectaaaculaaar!
Well, jag ser inte fram helgen ett dugg.
Jag hatar att inte ha nåt att göra.
Diskade lixom nyss, så det kan ja ju inte göra.
Får väl va sådär überdriftig och städa hela lghten med tandborste.
Fatcamp here we go!
Fast mer, typ.. Hmm.. ToothbrushCamp?
Japp, vi kör på det.

Jag är fan stolt över Fanny som ligger på sin dödsbädd och ändå pallar med både sin school from hell och fixade sin uppskrivning idag.
Både stolt och lycklig.
Hör du det?! ;)

Verkligen förundrad över mig själv att jag inte har bloggat idag när jag bara legat hemma och varit ett offer.
Hmm..

Imorgon ska ja va full med skit i huvet och sitta här och sprida den. Som ett virus. Som svininfluensan..

Prosit//Riskgrupp 1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0