Undrar...

Undrar hur många gånger på en dag man undrar över saker som man egentligen inte undrar över annars?
Typ som idag.
Jag ställde mig själv frågan, varför jag blev helt talanglös?
Iofs, jag är bra på en hel del.
Men inte direkt riktigt bra på något specifikt.
Eller ja, nu är jag ju iofs kind of good på att binda flugor.
Men det är väl inget som jag direkt blir miljonär på.
Eller kan showa off med.
Jag lovar att mer än 4/5 av er som läser den här bloggen inte ens vet vad jag pratar om.
Det är okej.
Känn ingen sympati.
Jag vill egentligen mest tillägna det här förordet till alla er som har talang, att vårda den ömt.
Som en liten ankunge. En vacker dag, när ankungen är tillräckligt stor.
Då kan ni äta upp den.
Äh, men ja ni fattar.
Ta hand om era talanger!
Och skulle ni faktiskt tro att ni är bra på nånting som ni verkligen inte är.
Lägg ner då.
All kritik är faktiskt någon sorts kritik.
Men uppskatta era talanger, även i ensamhet.

Thats was all!

Sen håller ja ju på att bli sjuk.
Det suger enormt!
Jag hatar att ens känna att jag håller på att bli sjuk.
Jag är dessutom experten av alla experter på att ignorera att jag håller på att bli sjuk fastän att jag känner mig sjuk och måste komma på egna huskurer. Typ som att det är ännu bättre att träna om man är sjuk.
Eller att äta massa vitlök. Vilket inte alls är så bra tydligen..
Jag har nämligen en personlig sjuksköterska som rättar mig hela tiden.
Vilket kanske är bra, annars hade jag väl varit lika död som henne nu.
Tycker otroligt synd om henne nu när hon typ ligger på sin dödsbädd när hon har en helvetesvecka framför sig.
Jag hade ju dessutom tänkt att åka till Norge på torsdag.
Vilket jag faktiskt inte tror blir av längre.
Jo, om ja mår bättre eller kryar på mig.
Annars stannar jag nog hemma och gråter mig själv till sömns i helgen..
Baaaah!

Nu ska ja dricka vitamindricka.
Det har hon sagt är bra iaf.
Gillar henne.

Pussfan!

Jag kom btw att tänka på en sån jävla bra låt när jag pratade med en en viss talangfull gitarrspelande Nina ikväll. Såg ju dom här "typ" på Hurricane Festival för 1½ år sen i Tyskland.
Sjukt bra!





I, I'm a new day rising
I'm a brand new sky
to hang the stars upon tonight
I, I'm a little divided
do I stay or run away
and leave it all behind?

it's times like these you learn to live again
it's times like these you give and give again
it's times like these you learn to love again
it's times like these time and time again

Kommentarer
Postat av: Lina

Men nu hittade ja ju ingen bild på mina RIKTIIGA nördbrillor.. dom är målade med nagellack och används enbart när jag ska köra bil och sånna viktiga grejer. å jag antar att det är anledningen till att ingen nånsin vill åka med mig haha :P

men du kan väl få va lite nördig då om du så gärna vill ;P

2009-11-04 @ 11:57:38
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0