Voulli Boulli Baby

Den första November.
Kommer minnas den här dagen, kanske mer natten, en lång tid.
Allt jag säger idag.


Nääää!
Men alltså, Halloween?
Vad gjorde folk egentligen?
Jag hade en sjukt bra helg.
Dock inte sådär direkt utklädd.
Jag och Fanny körde mer isåfall den där hemlösa, trashiga stilen.
Det är så vi jobbar.
Sjukt skönt att inte gå ut.
Jag är nog redo att pensionspara.

Ibland så är man faktiskt redo för saker.
Då ska man ta chansen.
Jag är glad att du gjorde det.
Får hoppas på att du får behålla ditt vackra ansikte.

Totalt sönderrökt och igår va ja nog faktiskt bakis.
Min hälsosamma stil går lika bra som det gör för Amy Winehouse.
Men om jag får som jag vill ikväll ska jag dra till ett annat gym och visa upp mig.
Först.
Sova.

Eller ja, äta lite först kanske..

Känns otroligt bra.

Ischlo Pischlo // Jon Starfighter




Kommentarer
Postat av: F

I like the first!

2009-11-01 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0