Wooopaa!

YO!

Fredagen den 13:e alltså...?
Enligt hörsägen så är det idag man typ bara ska undvika att göra nånting för att inte få några förödande konsekvenser.
Typ som när jag går upp sådär lagomt morgonpigg och vinglar in i mitt badrum som Thorsten Flink som precis kommit hem från en svartklubbsefterfest.
Borsta tänderna är det enda jag tänker på.
Istället så snubblar jag till och slår huvet i dörrkanten.
Nummer 2 är att jag styr lika bra över min högerhand som en 3 månader gammal bebis.
Vilket resulterar i att jag slår ut hela min tandborstsmugg ( ? ), ner på golvet.
OCH, när jag sträcker mig ner för att ta upp den så slår jag såklart i mitt huvud i handfatet.
Med ett dunkande huvud, men nyborstade tänder så lunkar jag bort till bussen.
Jag satt otroligt still och undvek att somna på bussen för inet vakna på 13 hållplatser bort.
Så än så länge, allt verkar okej...

Jag är lite nervös för Fröken Einarsen som ska komma i eftermiddag.
För hon kommer säkert råka ut för den här dagen bättre än någon annan, och det leder ju till en kedjereaktion som är till nackdel för mig.
Äh, bäst att förbereda sig iaf...
Ingen kärlek denna helgen heller.

Jag har lite fått ett beroende av radio nu, och speciellt MorgonpassetP3.
Problemet är att folk säkerligen uppfattar mig som ett äkta psykfall när jag sitter där på bussen och flinar som ett litet mongo. Ibland måste ja titta ut genom fönstret för att se min egen spegelbild och skärpa mig.
Vilket oftast slutar att jag skrattar åt mig själv istället.
Så jag vet inte vad som är värst, att jag sitter och flinar eller dom gånger när jag somnar och vaknar till av att jag siegheilar på människan som sitter bredvid mig.
Ja, jag får ticks när ja somnar sittande..

Kärlek // Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0