Äter sushi och pratar snusk.

Det är fint det!
Prima liv!
Alltid roligt att höra hur folk reagerar på orgasmer.
Haha cp-barn..
Jag sitter och väntar.
Jag hatar att vänta.
Fast nu är det ju iofs ingen som är försenad som väl är.
Utan bara jag, och min väntan.
Typ som korv med bröd, som inte har nån ketchup.
Inte ens nån senap.
Åååå Johnnys Senap!
Det är fan munsprut alltså!
Fan va det där lät bra dirty.
Vad har hänt med mig?
Det är ditt fel.
GAAASH!

Jaja, medans folk tydligen letar efter sina trosor så uppehåller jag mig själv med att undersöka mina bröst efter cancer.
Check.
Inget där idag heller.
Det är väl tydligen nån bröstcancergrej nu den här dagen. Veckan? Månaden?
Ja, i vilket fall som helst så är ju inte cancer så sjukt kul.
Man kan dö av det.
Jag ska iaf tillägna alla en fin bild därför.
Det är fina Fia som visar lite boobeeys!
Så ni pöjkar som läser, glo int ihjäl er!



OHOOOOOOOO!
JÄÄÄÄÄTTESTOOOOOOOOORT BRÖST! HAHAH!


Well, I have to go.

I eat sushi like it was your pussy... // Jon-San Yoroshiku

Kommentarer
Postat av: Lina

wooohooo jag får glo ihjäl mig alltså ;D

2009-10-07 @ 01:14:09
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0