Bad Cameras, Good Photographers...

Jag har lågt blodsocker.
Vilket resulterar i att fastän att jag redan har ätit måste äta ännu mer.
Typ kakor och chips och skeda i min brun choklad/vit choklad-burk.
Jag kommer lite helt fylld med socker och inte orka sova.
Blir tvungen att sitta uppe till åtminstone kl 12 och glo med mina apatiska kattungeögon på helt obegripliga saker.
Typ som pingviner som ramlar och sånt.
Äh, fan.
Imorgon fredag.
Känns som en bra dag.
Mkt bra dag.

Gud vad jag är lycklig över att jag har Dig.
Och det är sjukt vad SNYGG du är!
Eller ja vacker.
Jag vill bara äta dig istället för mina kakor och skeda dig istället för min choklad.
Aj, fan.. Lät inte helt okej.
Men ja, MUMS på dig FannyHoney!




Kommentarer
Postat av: F

I'm a rockstar!!

2009-10-29 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0