Dirty Thoughts Make The Taste Better...

Måttligt ledsen blev jag över att någon missade tåget och säkerligen funderade på hur värt det skulle vara att faktiskt komma till mig idag.
Älskar när jag får sms som lyder.. "Jag kommer...."
För det gjorde hon.
Ja, till Halmstad alltså.

Alltså det är helt sjukt vad bra Marilyn Manson är!
Bara så ni vet.

En soft fikastund och lite mysigt parkchill med Fanny.
Dock var kanske underhållningen på mitt jobb senare värt att tänkas på.
Gud vad du är... Ja..
Nu kan ja inte finna ord alltså...
En mer vacker människa får man leta efter...




Ni som lider av diverse bokstavskombinationer kommer här ett tips.
Om ni klickar på bilderna så får ni skönheten i ett större format så ni kan dregla lite extra.


Mkt bra start på en suverän måndag.
Hon krånglar dock till allt ibland.
Men det brukar lösa sig rätt bra oftast.
Dryg dag på jobbet som faktiskt gick otroligt snabbt ändå.
Äckligt glad är det okej att vara.
Sjukt bra träning och jag sitter och klämmer på mig själv nu.
Sånt man får göra tills nån annan kommer och gör det.
Eller ja, det speciella jobbet är redan tillsatt.
Så back of bitches!
HAHA ;)

Nu ska jag somna med det där otroligt töntiga leendet som någon klistrat dit.
Äh give me some slack huh?
Det är okej att vara Jon alla dagar i veckan.

Kyss!




Kommentarer
Postat av: F

Fy för dig och din kamera.. tycker faktiskt att det är jätte onödigt att ´de går att förstpra dom.

2009-10-13 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0