Fantasi, mobiltelefoner och glidmedel...

Det är nog det bästa jag sagt idag!

NÖÖÖJD GUBBÄÄ!




Baah..
Inge gbg-tur.
Men lika glad är jag för det.
Jag har ju fått sitta hemma och tycka synd om mig själv i regnet.
Haha nejråå!
Jag fick ju en anledning till att göra nåt nyttigt.
Typ som att..
Hmm..
Skriva på ett arbete som jag ska fixa lite med.
Nu jävlar ska det hända saker i styrelsen.
Äsch ni fattar inte ett skit och jag orkar inte förklara.
Ni får helt enkelt va nyfikna på något som är helt ointressant faktiskt.
För er iaf.

Fan vilken ovärd helg egentligen.
Helt katastrofaktigt lugn har den varit.
Bra ord!
Hade man fått bra poäng för i Alfapet.

Mitt huvud sätter fart på mina hjärnspöken och jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna att må cp över massa stuff som jag inte ens kan påverka idag. Sen att jag innerst inne egentligen dömer alla människor på samma sätt fastän att jag inte borde. Men det är min lott det där. Ungefär som att ödet har bestämt att vissa människor ska va hemlösa. Så har jag istället fått en hjärna som ger mig problem.
Tack!

Jag anser ju mig själv vara väldigt enkel och relaxed lixom.
Men så är allt annat så mkt mer än enkelt.
Jag måste lära mig att relaxa lite mer så blir det nog enkelt.

Time for cake and sodomy // White Trash

Kommentarer
Postat av: Anonym

du er snygg. och skriver bra. ha det, haj

2009-10-11 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0