Flaff Flaff Flaff!!!

Nu ska jag seriöst gå in för saker.
Så om ett år kommer ni få se mig i hotpants à la reflex.
Great stuff!
Tydligen så powzar jag redan för mkt..
Men då jävlar, då äre prima kött som ska visas upp!

Äh kanske inte.
Men funderar på att styra upp lite saker.
Plus att jag ska tydligen äntligen lära mig att åka bräda på riktigt.
Blir en bra, skadefull och varm vinter.

Nu äre iaf slutrejvat på ett tag.
Orkar inte va bakis och ha ångest över att man super bort sitt huve.
Jävlar va ja spydde igår alltså...
Gött att jag märkte det på mina brallor när jag gick hem från jobbet.
Inte okej.
Big NO NO!
Orka sluta upp som sin farsa...

Därför som jag måste göra nåt riktigt peppat!
Jag är en målmedveten människa och tycker själv att jag kan ha rött okej självdisciplin lixom.
Såaatteeee...
Ja..
Äsch fan.
Vi får se hur det går.

Och som alla andra dagar i veckan så är jag lycklig.
Inte alls emo.
Är aaaaaaaaldrig det.
Lovar.
Men ja, back to the shiatzu...
Här kommer en bra låt.
Fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0