Fraktfritt

Du får det.
Mitt förstånd.

Haha Johanna är en rolig kvinna som bestämde att vi skulle ha samtal om nåt.
Så ja ringde upp och hon beklagar sig över att jag är för mkt emo och borde skärpa mig.
Typ börja supa mer och ligga runt.
Nähäruuu!
Fan slut på sånt.
Tänket på det nyss hur länge sen det va ja söp, alltså drack mig skitfull och gjorde bort mig.
Och då kom jag och tänka på senaste gången ja gick ut i Halmstad och fick åka polisbil.
Jag träffade den polisen idag på Donken.
Jag hatar honom. Mest för att han är ful.
Och tjock.

Sen såg jag någon annan i ögonvrån när jag där.
Och det påminde mig också om en riktig pinsam fylla för nåt tag seb när jag träffade på en gammal människa som jag hade haft ihop det lite med.
Gaaash....
Fyfhään asså..
Hon gick iaf förbi mig idag och sa att hon va tvungen att typ gå ut annars skulle hon spy.
Det är sånt jag bidrar till.
Men det va verkligen inte mitt fel.
Jag va bara ärlig.
High Five!

Nä usch..
Tur att man är någorlunda vettig nuförtiden.

Jag vill göra nåt drastiskt i helgen.
Men ja vetifan vad.
Ska ju ändå jobba.
Jag borde sova på hotell.
Mest troligt ensam.
INTE high five....



Kommentarer
Postat av: Johanna

Duuuu seeeeer jag fick dig att bli lite glad iaf! Ja men vadå du uppmuntrade mig om att jag måste dra hem någon från krogen varje helg och ligga! haha va fan är de för jävla sätt? Jag är ju typ fjolligt småkär och har ALDRIG dragit hem någon random dude från das krooogish usche!



Nä fan ryck upp oss ryck rätt kallsongryck?



Aja du hajjar styr upp dig nuuuu fan om du blir tråksvensson så dör fan min retardsjäl lite!

2009-10-15 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0