Frustration

Ibland känns det verkligen som om ord är överflödiga.
Men det är ändå världens starkaste vapen.
Och det behövs mod att säga saker som man kanske borde ångra.
Vissa har det.
Och är kanske idioter i allmänhet som verkligen gör det.
Såna som jag.

Det vore ju så mkt lättare att bara skita i allt va?

Så sjukt mkt lättare...

Gaaash!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Snälla slå mig hårt.
Vet inte nåt som skulle kunna göra mer ont just nu.
Det är nåt sjukt vad man kan känna sig maktlös och otillräcklig.

Vackert inlägg ikväll va?
Otroligt.
Jag hade typ 3 alternativ ikväll.
Antingen gå ut och gå i 2 timmar typ, slå sönder nåt eller skriva.
Jag tycker nämligen det är både för kallt och gillar inte att ha ont så jag valde nr 3...

Jag hatar mitt förflutna som förstör min framtid.

Välkommen till min privata efterfest av nederlag // Jon, Som Man Bäddar Får Man Ligga...

Kommentarer
Postat av: F

Bra val.. nu kan jag sova lugnt.. <3

2009-10-13 @ 23:52:37
Postat av: Johanna

Ähh sluta gnäll du har inget idiotiskt förflutet. retard foo shoo men inget du bör må dåligt över. Ryck upp dig för helvete! Du är fan så mycket roligare då:P

2009-10-14 @ 09:35:13
Postat av: Anonym

ja, så kan de gå

2009-10-14 @ 10:29:47
Postat av: Justine

Det är svårt för alla att dumpa ryggsäcken. Sträck på dig så känns den lite mindre bara!

2009-10-23 @ 11:33:07
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0