Hur man avslutar en bra helg

Ungefär lika pigg som Astrid Lindgren va jag när jag gick upp halv 4 i natt.
Christer kom och hämtade mig och vi åkte ner mot Blekinge.
Även halvsugiga höstdagar måste förbrukas och vi skulle fiska gädda.
Dessa slemmiga, gröna saker.
Och som vanligt, ni som inte vet vad en gädda är. Wikipedia. Ja ni fattar..
En bra dag så kanske man fångar sådär en halvfull.
Ja inte en sån som sitter utanför Systemet, utan en handfull.
Halvfull handfull?
Är jag full?
Ja, fiskar man gädda så ska man va sjukt glad om man får typ 5 st.
Vi fick 93 iaf.
Aja fan va ointressant kanske.
Men jag jobbar med fiske, alltså så är det även ett av mina största intressen.
Så därför får ni likt en förkyld 3-åring, STÅ UT!

Och eftersom jag är typ bäst så fick jag den största!
NÖJD GUBBÄÄÄ!



Imorgon är det måndag.
Den dagen alla hatar.
Jag ser det mer som en dag som gör att det är en dag mindre kvar innan vi syns.
Saknar dej din bortskämda Bootskvinna :)

Stig-Morris tuggade av min datorladdarsladd.
Jävligt onöjd....
Ja, Stig-Morris är är en mongo liten mopps.
Dock jävligt söt.
Så när mamma köt en ny sladd så är han förlåten.

Nu, äta chips.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på fisken

2009-10-25 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0