Ignorera...

Det är i många fall det bästa.
Och det tänker ja göra.
Öven om jag verkligen hatar att jag tänke och blir påmind om att folk faktiskt har ett förflutet.
Jag litar på folk tills jag blir sviken.
Eller ja, jag gör iaf mitt bästa.
Tar det med tiden som kommer blir nog bäst känns det som.
Man får man vad ger och tvärtom...

Som jag nästan går ner i spagat av att faktiskt va ledig idag.
Okej, ja va ju iofs ledig ett par dagar förra veckan.
Men jag har typ jobbat ihjäl mig och fått årets utskällning av en kund häromdagen.
Sånt tar lite på krafterna, men jag är ju sådär äckligt serviceminded och fixar lé biff.
Fick ju till och med ett erbjudande om ett nytt jobb för nån dag sen.
Får väl ringa snubben och ser om man kan erbjuda mig några miljoner.
Annars så håller ja mig nog på mattan ett tag till.
Dock hägrar ju Götlaborg rätt bra.
Får se. Får se....

Det här har iaf varit 2 konstiga veckor.
Och saker har varit lika mkt upp och ner som att Barack Obama har fått Nobels Fredpris.
Jag gillar dock situationen helt okej.
Tar det som det kommer känns det som.
Även om jag verkligen vet vad jag vill.

Vad vore lördagar utan en påse chips och däcka framför nåt värdelös program?
Nej, inte mkt.
Jag pendlar mellan 2 lghter ikväll.

Göteborg och Fanny imorgon mest troligt.
Känns som en bra avslutning på veckan.
Dock lite ledsen inombords över att hon har ajaj i kroppen.
Sämst när man är i situationer där man inte kan göra ett skit...
Baaah...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0