Jag och min bästa vän

Sofia Hellstadius.
Det första sms:et du skrev till mig handlade om bäverfittor.
Och första gången jag träffade dig var du lika full som Christer Pettersson och grön som Hulken.
Du spelade in ett skitkul röstmeddelande på min telefon den natten där du och Emil bråkade om mig.
Det va värt!
Dagen efter drack vi varm O'boy utanför ditt jobb.
Du var fortfarande rätt grön.
Och söt.
Och blond.
Och förvirrad.
Sen gick det bara utför och vi konstaterade att du va mig, fast med pussy.
Och ja va som dig, fast me dicken.
Vi va varandras Yin & Yang.
Ungefär som korv i brödet.
En piercing i Dennis Rodman.
Eller en hammare i snickarbältet.
Det va vi det.
Allt från att tappa bort varandra på tyska festivaler till att dricka 18 liter vin på en helg.
Ja, det är fina minnen.
Det va ju dessutom den helgen jag fick sparken från mitt jobb tack vare dig.
Vad gjorde vi åt det då?
Nä, vi drack mer vin.
Sen vaknade du upp naken bredvid mig och visste fan inte vad som hade hänt.
Sånt uppskattar jag faktiskt lika mkt som när du sitter och skiter medans vi pratar.
Du är verkligen en av mina bästa vänner.
Jag har nog aldrig upptäckt eller gjort så mkt fucked up saker me någon annan.
Vi borde göra en film.
Pure Evil Madness!
Jag älskar dig ditt jävla miffo!
Good talkin to ya!




Kommentarer
Postat av: fistfuckingfia

men GUUUD! jag skulle vilja skriva ut den här sidan och typ kopiera upp och sätta upp över hela världen så alla ser att jag är omtyckt av NÅGON. nä, men jag skulle vilja skriva ut och rama in och kolla på när jag känner mej depp nån dag och bli gladast i världen att du finns i mitt liv. även fast vi bor i olika länder. bög bög bög älskar dej hejdå

2009-10-29 @ 13:32:35
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: fistfuckingfia

men GUUUD! jag skulle vilja skriva ut den här sidan och typ kopiera upp och sätta upp över hela världen så alla ser att jag är omtyckt av NÅGON. nä, men jag skulle vilja skriva ut och rama in och kolla på när jag känner mej depp nån dag och bli gladast i världen att du finns i mitt liv. även fast vi bor i olika länder. bög bög bög älskar dej hejdå

2009-10-29 @ 13:32:55
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0