mhm!

Usch va fint!
Underbar dag idag.
Det är som vanligt.
Saker byggs på och blir ett helt jävla legoland med saker jag stör mig på.
Vill bara hem, träna tills ja spyr, sen hem och äta tills ja spyr igen.
Sen typ dö.
WEEEEEIIII!

Det är så underbart när folk har tid med andra.
Men inte mig.
Wonderful!
WEEEEEIIII!

Näfan..
Fuck it.

Gud vad jag verkligen tycker illa om massa saker idag.
Inte nog med att praktikantjäveln köpte fel mat åt mig.
Det va där allt började.
Mitt jävla legoland med små fina bitar som man trampar på.
Gång efter gång efter gång.

Kan någon rädda min kväll?

Pussfanhelvetesatansoffergetkuk // Lucifers Son med en touch

Kommentarer
Postat av: L/F

shape up för fan

2009-10-28 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0