P to the EPP!

Fyfhäään!
Vilken dag alltså?
Ohja!
Allt har verkligen suttit som en smäck.
Från kaffet imorse till leendet på mina läppar just nu.
Alltså, seriöst va ja älskar att prata med människor man kan prata med.
Det finns inte så många.
Men jag har funnit ett par i mitt liv.
Spåra ut litegrann och sen prata om seriösa saker.
Som tex idag när jag hade ett flytta-ihop-samtal.
Då satt jag faktiskt och tänkte en stund.
Hur skulle det funka egentligen?
Hela grejen lixom.
Jag har ju bott ihop med folk förutom.
Ja förutom min familj alltså.
Först min syster, men det kan man ju inte räkna. För vi älskar ju varandra och då är allt bra.
Men som tex Lottie och jag som bodde ihop för ett antal år sen.
Det va galet!
Och verkligen helt fel tid för att ens bo ihop med någon.
Konstant fest lixom.. Galet ja..
Men det gick rätt bra.
Vetifan vad som hände i slutändan.
Och sen Justine då.
Iofs så bodde hon ju hemma hos sina föräldrar men jag var där en månad i sträck.
Sen så blev jag ju utslängd 4 ggr på den månaden..
Så man kan väl kanske inte kalla det att bo ihop med någon..
Men det där är fan en stor grej alltså.
Flytta ihop.
Tänk att umgås med någon typ dygnet runt nästan.
Läskigt va?
Eller kanske inte...
Jag hade nog gillat det!
Vem vet...

Stor grej alltså.

Iaf så lärde jag mig att uppskatta min egenlagade mat ikväll igen.
Äntligen!
Trodde jag hade hamnat i nån hamburgare-koma.
Jag älskar mig själv!

Tack Tack!
( gör en sån där gest som golfspelare gör när dom satt en putt... )

Kommentarer
Postat av: Justine

SO sorry för att jag kastade ut dig så mycket. Jag gillar väl bara drama i guess. ehehehe

2009-10-23 @ 11:25:30
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle
Postat av: Seven

trodde jag såg dig på bussen i göteborg, höll på att stirra mig blind! haha

2009-10-24 @ 16:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0