Skillnader...

Det är skillnad på ett äpple och ett päron.
Dom är väldigt lika.
Frukter.
Ser nästan likadana ut.
Men det är ändå en skillnad.
Ungefär som på dig och mig.
Jag kämpar, men du ger upp...

Mkt bra dag, eller ja, kväll får jag väl säga.
Åkte en snabbis till Götet för at hänga lite med Fanny.
Som tydligen redan va full när ja kom dit.
Näää...
Men hon va fnissig och trasslig i håret.
Precis så som jag vill att en kvinna ska va!
Satt på Chess och drack findricka och rätt så random så träffade jag en av killarna som va med och spelade på min födelsedagsfest nere i Halmstad.
Eller ja, vadå nere.. HÄR i Halmstad.
Blvit helg Göteborgifierad eller nåt..

Well, bra kväll.
Synd bara att man är en heartbreaker när man går..
Fast den platsen är nog rätt delad.

Men ja..
Nu är det väl slut på det roliga I guess.
Den tjocka tanten har sjungit på sista versen.
Den sista pusselbiten är kanske lagd..
Vad vet jag?
Vet bara att jag inte tänker va någons problem.
Då mår jag hellre kasst själv.
Det går tydligen över när man gifter sig.
Och jag som hoppades på att det första steget till det var en Maj-plan..


Cut The Curtains // Jonny Talent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0