Supernova

Vissa dagar alltså.
Haha nästan så jag skäms ibland över min emotionella bergochdalbana.
But hey, så äre och va fjorton år igen.
Jag är sugen på kakor!
Chocolatechipcookies!
Ska nog ha lite munchies på mina innan jag går och lägger mig.
Det har jag förtjänat!
Klad hest!

Jag har gjort en makaber upptäckt.
Jag har funnit kvinnan i mitt liv.
Hon är lite som chocolatechipcookies när man har blodsockerfall.
Tyvärr så är burken inte alltid öppen.
Oh, den lät fel...
Men ja, jag menar alltså..
Fan..
Äh skitsamma.

Jag stekte iaf på min köttfärs ikväll.
Efter ett antal dagar i kylskåpet började den lukta konstigt.
Men ännu, inga konstiga tarmvred eller tokrusningar till toan.
Efter att ha levt som hemlös flugfiskare/Grizzlybjörn i min ensamhet i vildmarken så har man lärt sig att man ska ha i sig minst ett kilo skit innan man dör.
Jag ligger väl på ca 845 gram för tillfället.
Så jag räknar dagarna.
Nån som vill ärva mina skor?
They are truly adoreble! ( stavas det så eller? pallar lixom inte googla... )
Jag verkligen älskar dom!
Men nu har jag blivit ombedd att investera i ett par nya lovers.
Får se, får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0