Trassligt

Livet är en trasslig plats.
Precis som jag gillar det.
Jag gillar nästan allt som är trassligt.
Utom fluglinor och störande moment.
Ibland borde folk inse att det är dags att ge upp och låta någon va lycklig.
Give some slack, lixom...
Jag borde väl dessutom inte bry mig.
Men jag gör det.
Speciellt om vissa människor.
Som jag verkligen tycker om.
Av hela mitt hjärta.
Dom borde slippa problem.
Och allt skulle bara vara massa fina färger hela tiden.
Typ som vissa sneakers...
OVERKILL, Fanny!
Tror ja skippar dom fram tills mina barn går på dagis och kräver att jag ska va en rolig pappa.
Ända tills den dagen då dom fyller 11 och tycker jag är pinsam som har på mig min, "Weapon Of AssDestruction"-tisha.

Det blir en dryg vecka och jag längtar nog mest efter helgen.
Tydligen Halloween.
Trött på att spöka ut mig.
Fast iofs, kanske dra en runda på byn med mina hotpants?
Vem joinar?

Äh whattaheck.
Bitches Be Crazy!
Imorgon ska jag ha ekonomiplanering med mig själv.
Får sluta med att lägga pengar på reflexvästar och chokladdoppade jordgubbar.
Onsdag kanske...
Mhm,,...


Har tydligen en relation.
Press the LIKE-button.

BaaaadaaaBoom! / Jon The StuntMan

Kommentarer
Postat av: F

Hm?

2009-10-27 @ 06:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0