2 olika sanningar

Jag tog en tur till Kalmar och Gohar i helgen.

Det finns nu 2 delar av helgen jag vill dela med mig av.

Del 1. Den Hemska.

Jag kom fram till Stationen i Kalmar en halvtimme försent.
Som den oskyldiga och smått förvirrade pojken jag är så kom Gohar och en vän till henne och mötte upp mig.
Jag fnittrade till lite lätt när hon kramade mig.
Vi gick hem och började prata och alla drack alkohol.
Gohar frågade mig om jag ville ha nåt att dricka.
Jag sa okej och fick en öl.
Jag kände direkt att jag kommer nog bli full ikväll.
Gohar satte sig bredvid och la armen om mig.
Det kändes tryggt.
Efter att druckit upp ölen så frågade Gohar igen om jag ville ha en till.
Kände mig lite lätt berusad och tänkte att en öl till kunde väl inte va så farligt.
Hon gick och hämtade en till och öppnade den åt mig.
Den smakade dock lite konstigt bäsk i smaken, men jag va ju törstig så.
Efter en halvtimme så svartnar det helt och minns inget förrän jag vaknar upp mitt i natten naken i sängen.
Tittar upp och ser med dimmig blick att Gohar sitter med benen i kors i fönstret och röker.
Hon tittar på mig och blinkar,
-Somna om nu grabben. Du ska få mer snart..

Vaknar tidigt på morgonen utan att alls veta nåt som hänt från gårdagen.
Har ont i min kropp och känner mig utnyttjad.
Vi äter frukost och orkar knappt få i mig nåt.
Varje gång Gohar går förbi mig så lägger hon antingen en arm om mig eller ger mig en blick som känns mer kuslig än trevlig.
Det blir kväll och det kommer en man och en kvinna på besök.
Dom dricker.
Och samma sak ikväll, Gohar ger mig en öl.
Säger att jag inte är så törstig, men hon håller ölen mot min mun så jag är tvungen att dricka.
Sen, helt svart igen.
Vaknar upp mitt i natten lika naken som igår, av att Gohar sitter vid sin dator och spelar World Of Warcraft.
Men sekunden efter så förvandlas hon till angry german kid och slår sönder tangentbordet mot golvet.
Hon tittar på mig och säger,
-Bäst du somnar. Annars är det din tur.

Mannan och kvinnan saknas.
Men kan inte undgå att se en RubberFist som ligger på golvet.
Känner en spykänsla i magen...
Somnar om.

Tog det tidiga tåget hem.

Del 2. Den Mer Sannolika

Fredag yes!
Drar på tåget mot Kalmar och Gohar.
Fest jatack!
Skönt folk!
Full japp!
Studentpub!
Spela bort pengar..
Dansa och spilla drink på Gohar!
Tokdäcka och snarka...

Lördag.
Sushilunch!
Ölchilla vid havet. ( vilket INTE är en butik, utan det existerar faktiskt ) ( sjukt dålig på geografi... )
Romantisk bränd middag... ( Jättegod ändå! )
Djupa samtal om livet osv osv..
Shotkväll på studentpuben med skönt folk.

Söndag.
Jag tog det tidiga tåget hem.





Kommentarer
Postat av: Lina

Version 1 va ju lite bättre tycker jag, mer intressant liksom.. ja tror på den!

2009-09-14 @ 12:01:08
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

hjälp, jon!

2009-09-14 @ 18:00:12
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0