Är ni gay eller?

Det känns som om ni upplever mig som tråkig när ni slutar läsa min blogg så fort ja hotar med att sluta blogga?
Det är gay..
För ja kommer nog inte sluta.
Jag har ju så mkt att blogga om.
Som att min norska pojkävn Kim har kommit och hälsat på.
Han står förövrigt och rakar sig nu.
Ja skägget alltså..
Igår hade vi whiskeyfylla och en riktigt bra kväll med snack och dylikt.
Bra jobbigt att däcka kl 2 och sen gå upp halv 7...
Baah!
Men ja, det är en annan story.
Den mer viktiga storyn är att jag är en lycklig man.

Den storyn ska jag oxå ta en dag.

Nu.
Vin.
Det är manligt.

Pussfan! //Jon

Kommentarer
Postat av: du är gay

jon sluta upp med det där och kom till stockholm i helgen. BRA

2009-09-30 @ 09:40:47
URL: http://novameat.devote.se/
Postat av: Lina

En vin, nils vin!!

2009-09-30 @ 14:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0