Äta!!!

Det har ju blivit av en vana att blogga typ innan jag går och lägger mig.
Fast ikväll så trotsar jag det och utnyttjar tiden medans min lasagne lagar till sig själv i ugnen.
Ja, alltså..
Ni kan ju fetglömma att det är nåt halvfabrikat.
Här sker allt från grunden.
Vad vore sex utan förspel lixom?
Pfft..
Mat är fan sex.
Fin porr.
Iaf för mig.
Tillfredställelse av högsta rang!
Såatteee, ca 12 minuter kvar.
Sen kommer jag...

Alltså, fan..
Jag skriver som om ja vore riktigt sexuellt frustrerad.
Well, maybe I am..
Fan.
Haha.. Damnit.


Bra träning igår btw ni som vill veta.
Bristningar i ljumskarna.
Aj sa BrittMarie.
Närå, fint som smör!
Det ska kännas!
Ungefär som när ja ramlade i duschen ikväll.
Det är det som är det negativa med att tvåla in den andra foten när man redan har gjort det med den andra...
Pang som det smällde!

Känner fina framsteg i mitt liv sådär.
Förutom att jag känner mig lite fattig.
Det är gay.
But hey, its okey to be gay!
Lugn helg det blir.
Sen Danmark med grapparna nästa.
ÖÖÖÖL!!!

Nä fan, alltså.
Jag tänker på Hallongrottor. <3

Peace Out // BullJon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0