Baaaaaaaaaah......

Bra fredag.
Jo.
Men inte allt.
Det händer alltid då och då i mitt liv att jag råkar hitta något, kanske någon som driver mig.
Nåt, kanske någon, som ger mig tillfredställelse.
Nåt, kanske någon, som får mig att vilja kämpa lite extra.
Nu låter jag enormt emo jag vet..
But hey, give me some slack nu vah...?
Men så händer det alltid grejer runtomkring som blir kanske bra för vissa men känns mindre kul för mig.
Nånting, kanske någon..
Kommer kanske inte finnas så nära som jag önskade längre.
Inte för att det va nära, men nu kommer det, kanske den, va mkt längre bort.
Thats destiny huh?
Jag citerar Jack Black, "You have to decide. What do you gonna choose? Tits or destiny?
"Tits..."


Men seriöst, det där med Ödet.
Det är nåt som driver mig ändå.
Ödet, det innebär att allt som händer händer av en anledning.
Vilken anledning?
Vad som är bäst för oss eller för att lära oss något?
Men styrs inte våra liv av dom val vi gör, eller är det Ödet som väljer vad vi ska göra?
Det jag egentligen vill ha sagt med det här förspelet av mitt nattliga inlägg är att jag tycker om det, kanske den, som kanske kommer va alldeles för långt borta från mig...
Men då vill väl Ödet det?
Baaah...
Ödet...

Kom hit istället va..?

Sjukt chill fredag.
Mat.
Film.
Soft sällskap.

Imorgon är det pepp!
Birthdaybash i Skåneland.
Det kommer bli sjukt freaky!
Gillart!




Katching! I'm Your BlingBling... / Jay to-the Low

Kommentarer
Postat av: - H*

- hahaha låter gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0