Bra tider!

Jag älskar att skratta som ett litet barn åt helt ologiska saker.
Gärna med någon annan.
Fast det är iofs rätt kul och göra det själv...
Men dagens mest värda är när Hanna och jag sitter och snackar på luren och hon kollar på bilder på mig facebook.
Hanna börjar skratta som fan och jag undrar ja va tusan hennes problem är.
-Va skrattar du åt?
-Åt bilden på dej!
-Vilken bild?
-Där du ser ut som ett tuggummi!

HAHA jag grät! JAG GRÄT!
Så kul!
Tuggummi alltså...
Thats me!

Hon är allt en underbar liten körv.
Kul att hon kommer ner i helgen och ska försöka övertala mig till att dra ut och shaka ass på fredag.
Aint gonna happen girl....
Orkar fan inte.
Det är ju birthdaybash på lördag hemma hos Caroline nere i skåne som fyllde år häromdagen.
Om du läser det här så, CONGRATZ! :)

Jag drömde en underbar dröm i natt där jag hade långt hår igen.
Men så vaknade jag och.. ja..
Inte så mkt som hade hänt där..
Men bara för att göra nåt kul med mitt hår, dock INTE permanenta det, så ska jag iaf va lite gay och få lite slingor.
Katching!
NU ska jag bara pierca mina bröstvårtor så är jag perfekt!

Hmm, man kanske skulle göra det ändå...?
Bara för att..
Får allt tänkas över.

Äsch fan..
Nu ska ja äta lite mer mat och gråta mig själv till sömn.
Träningen gick skit ikväll.
Eller inte skit.
Bara halvkasst.
Jag är missnöjd.

HERRRÅÅÅÅ!



Kommentarer
Postat av: siwe

äh du är ju jätte bra :D

2009-09-03 @ 07:20:05
Postat av: siwe

äh du är ju jätte bra :D

2009-09-03 @ 07:20:10
Postat av: Lina

min träning har gått skit sen i juni, eller ja den har inte gått skit, den har bara inte funnits så ja får väl gråta typ 50 liter nu då...



är de ja som är alex puckel? och dessutom är älg gott att äta så ja blir glad av dom fastän ja e svensk juuuu!!!

2009-09-04 @ 09:19:58
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0