Eh Fuck it...

Sjukt lugn fredag.
Sitter faktiskt fotrfarande på jobbet och väntar på att dra till bussen.
Ska fan hem och bara typ dö.
Hatar när man är sjukt rastlös och egentligen vill göra nåt, men inte pallar.
Plus att jag blev ännu mer opepp av vissa anledningar.
Alltså seriöst, jag gör det här på riktigt.
Men ja vetifan, om det är värt det.
För att det känns lite som om att det inte är så ömsesidigt.
Iofs borde ja väl inte ta det här, men jag sitter är och känner mig EMO nu.
Fuck it lixom..
Bla bla bla..
Vill man nåt så vill man nåt och då kanske visar man det.
Som jag gjorde.
Fast ja...
Det va ju mitt val.
Orkar inte bli en pussy och göra saker hela tiden för att bevisa saker för andra människor om jag inte får nåt tillbaka som känns värt att kämpa för.
Okej nu är jag kanske besviken och sitter här och bölar ut mig och är lite arg på dig.
Men ja du får ta det.
För jag gör det här på riktigt.
Och om du gör det på låtsas, så ge mig en update va...?
Baaaah!!!!! BAAAAAAAAAAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hatar mina fuckin BrainGhosts...
Jag är en mes nu, men jag kommer ta det med dej sen när jag lugnat ner mig.
Haha okej, fan nu tar jag i lite väl mkt kanske..
Men fan då jävla skitunge.. Du borde kommit! GRR!!
Jag gör fan det här på riktigt!

Btw, alltså seriöst.
Jag gjorde en grej på facebög om hur många procent chansen va att man skulle få ligga i helgen.
17%..
Men ey, jag fattar inte. Hur kommer man till dom 17% och vad händer sen?
Är det typ hångla, känna lite. Men sen inte mer eller?
Antingen så är det väl yes or no???
Typ, man ligger där och har det cosy, och sen bara säger bruden, "nä nu har du fått dina 17% procents chans, men du tabba dej..."
Say what?!
Alltså, jag känner väl rätt nöjd med 17%, men tänk dom som typ fick 95% eller nåt?
Oouch!
Snacka om partypooper!
Pungspark Deluxe!
Man är lixom typ 2 cm från att få stoppa in den, men KATCHING! Så åker låset fram...
Plus att tänk om en oskuld, ( dock jävligt förvirrad och aningen naiv som tror på det..) skulle få 100%.
Skulle sitta där hemma och veta att "ooh ikväll kommer det att ske.. FnizZ Hihi.."
Men ack nej...
Man kan inte lita på nån nu för tiden..
Inte ens Facebook...

Fuck It // Jon The Real One...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0