GRRRRRRRR! Fan Fan Fan..

Fan vad jag hatar att jag gör som jag gör.
Men från och med nu, så släpper jag det.
Så nu har jag släppt det.
Borta.
Fint.

Nej.
Gick inte.
Eller?

Hmm,..
Gör ett till försök.

Yes.
Gött.

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

Jaha, imorgon. Karlstad.
Fint.
Ska åka dit och testa stuff för företagets räkning.
Min dator laggar och jag slår seriöst snart till VAD SOM HELST!!!!!!!!!!!
Okej, lugn och fin. LUGN OCH FIN!!!!
Men ja, just det.
4 dagar i värmland.
Smarrigt!
Sen vidare på min resa.
Planen va ju först att jag skulle åka till Göteborg, men sen ändrade jag mig och ville åka till Strängnäs och hänga med mina buds Wille och Daniel. Men lika mkt ville jag en snabbis till Eskilstuna.
Fast där är det problem. Problem för mitt huvud.
Så jag valde att fly lite och jag joinar Götet och Fanny istället.
Hon är tydligen in desperate need of a buggkompis.
Så jag tänkte att vi skulle ut och visa kavajkillarna att deras skumpa inte duger för en dam som henne.
Det ska va smala ben och fräknar.
För hela slanten ;D
Apropå slantar, så behöver jag mer pengar.
Lön?
10 dagar kvar.
Måste handla protein på krita och sno kakor av halvblinda pensionärer för att överleva.
Smexigt!

Nu måste jag packa.
Ska nog dricka lite öl oxå.
Nån som vill ha gruppterapi med mig ikväll så ring gärna.

It's causing me pain to see U naked... //Jon Shonky

Kommentarer
Postat av: siwe

fan stay at home nån gång

2009-09-15 @ 08:08:18
Postat av: Lina

sjukt töntigt att åka nästan till Örebro å sen bara, aah men ja drar till gbg, sjuuukt töntigt hörrruuuu ;P

2009-09-15 @ 10:08:21
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha I like smala ben!!! ..dock har du nog missuppfattat det där med bugg. Not fannys grej!

2009-09-15 @ 21:31:25
URL: http://einars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0