Haur du sett malmoe haur du sett vaerlden

Shit sicken freakin sick kväll och natt igår alltså..
Gaahdaaamn!
Åkte in och jobbde ett par timmar och sen vidare med kusinen, Caroline och Jenny ner till Höja.
Hade såna dålig skämt om namnet Höja.
Kommer inte ihåg dom nu.
Ina, om du kommer på dom säg till HAHA!
Well, vi fixade och styrde upp lokalen.
Sen blev det helt plötsligt kväll och folk trilla in till höger och vänster.
Dom flesta kände man sen tidigare, men massa nytt folk oxå.
Fick lite kalla blickar av vissa flickors pojkvänner, mest för att ja..
HAHA long story.. Eller storyS kanske..
Så himla kul när jag blir en mellanhand för vissa förhållanden när pojkvänner ska göras svartsjuka.
I like!
Well, jag och Ina hade ju fixat massa roliga, relativt sjuka lekar som pågick under kvällen.
Folk bytade kläder, shottade, snodde klädnypor från tuttar, Caroline fick lapdance:a och även en manlig stripp.
Folk blev äckligt fulla.
Jag blev äckligt full.
Marcus fick åka ambulans.
Jag blev hämtad och körd ner till Malmö.
Minns inte så mkt därifrån, förutom att jag va säkerligen irriterande när jag frågade samma sak 348 ggr.
Sorry Kaninen ;)
Vaknade upp ensam och förvirrad i en stor säng.
Fixade BK och sen åkte tåg hela vägen hem.
Sjukt bakis.
Ohyes Barack Obama..
Jag är dessutom en prima idiot som gör bort mig via mobiltelefon.
Nu minns ja dock inte ett skit av det där, men förlåt..
Verkligen.
Förlåt...
Prata lite med mig va..? Please...?
Sen skickade ja roliga sms till Gohar.
Nåt om att jag inte accepterade hur hon snackade.
Det roliga är ändå att hon va lika full så hon kom inte ihåg det.

Fan va ja vill se bilder från igår!
Hade ju glömt å ladda batteriet på min cam..
Baah.. Sugit..

Nu ska ja fortsätta va bakis.
Gött!


Kommentarer
Postat av: Gohar

"jag accepterar inte ditt prat baby. jag gör inte det <3"



"fuck kaos"



Jag fatta noll imorse.

2009-09-06 @ 21:55:55
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: siwe

good work loco :D

2009-09-07 @ 07:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0