Ja fan...

Livet är en rolig och fucked up skådeplats.
Som verkligen kan ta riktigt konstiga bergådalbaneturer.
Hade aldrig trott att den här dagen skulle hända.
Vet inte riktigt nånting alls.
Förutom att jag är riktigt glad.
Such a turnaround...
Den här helgen har varit fucked up.
För att va helt politiskt korrekt.
Fucked up.
PUSS!

Gårdagen va helt knäpp.
Försökte styra upp en liten resa till Götet för att go crazy med Elias.
Slutade med att vi däckade i varsin soffa hemma hos honom kl 11 och sov till 10 imorse.
Nöjda eller vad!
Kändes faktiskt i slutändan helt okej.
Ringde ett snabbt samtal när jag vaknade och åkte upp till Göteborg en timme senare.
Jon och Fannys Day Of Fun!
Eller ja, vi satt och fikade, pratade gamla minnen, promenerade genom stan, tittade på hulliganer, och hade seriöst en av dom bästa söndagarna på länge.
Gaaash,..
Bra dag.

Nä.
Nu ska ja snart va extra fjollig och gå och lägga mig med ett stort leende på läpparna.
Suck på mig..

<3 //Jon Le Fjortiz



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-09-21 @ 09:53:09
Postat av: Lina

Sluta va så jävla positiv, ingen gillar sånna människor. Skärpning!! :p

2009-09-21 @ 18:34:14
Postat av: Lina

min sideffekt av att vara sådär lite för mycket småkär e tydligen att bli emo då.. för de kommer väl gå åt helvete tillslut iaf

NEGATIV!!



polishistorien slutar ju såklart med att jag ringer 112 för att anmäla poliserna, dom blir irriterade för att det är 3e gången jag ringer inom loppet av 1 timme och ber mig ringa när jag är nykter, jag ber killen dra åt helvete och bryter sönder telefonen och däckar 5 sekunder senare..

polisen är min privata taxi!

2009-09-22 @ 09:55:40
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0