Jag och min Cola Light

Prima par!
Vi kompletterar varandra bra.
Men jag är fortfarande lite oroad över hur hon kommer reagera när jag bytar ut våra fuktigt vätskebytande till någon med bättre former, varmare kropp och snyggare ass..?
Hmm..
Så länge ska jag njuta av dej Älskade.
Dont give up, I'm all yours to keep. For so long..

Men va inte orolig.
Jag vill ha dej här också.
Tro mig.
Även om jag blir arg på dina sms, men förlåter dej lika snabbt när jag vaknar till dom.
Hade inte min mätta mage och mina trötta ögon sagt GO TO BED FUCKER så hade ja nog suttit med dig i luren fortfarande.
Värt som fan.

Nåt som inte varit lika värt är den här dagen.
Eller ja, man ska väl inte svära.
Så dålig har den inte varit.
Bara att jag hatar höstväder.
Plus att jag blev en smula sur på att vårat gym inte har öppet på tisdagar.
Vilket ikväll hade en plusminusnoll-situation eftersom gymet hade öppet.
Men stängde efter 20 minuter.
Jag klämde ur lite ur mina armar och sen gick jag hem och tröståt en hel stekpannan kycklingfiléer och nudelwok.
Medans proteinaren smekte sig själv ner i min hals så fick KändisDjungeln göra mitt liv till en bedrövlig plats.
Seriöst, det där programmet hade en halvblind A-lagare från Sundsvall kunnat göra bättre.
Dock status till Pippi Långstrump som åt en kokt råtta.
Hoppas hon vinner.
Pippi will always be Pippi Fuckin Långstrump damnit!

Imorgon är en ny dag. Och snälla du långhåriga väderman, let it be sunshine!
Nu ska jag sikta in mig på en sista slörp Diet Coke och sen dö en smula.

Nighty Friends & Lovers // Jon The "In Desperate need of..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0