Je suis én Tjöckiiis

Fint äre!
Gått upp 3 kg på en vecka.
Prima kött dessutom!
Kukoperation kallas det..
Nä fan så vare ju inte.
Men min träning och mitt nedtrappande på rökning pays off.
Plus att typ varje måltid jag äter ligger runt 1 kg känns det som.
Så veckans tips för er pöjksparrisar är, ÄT!
Mat är gött.
Speciellt när det är jag som lagar den.
Sista veckan har mina middagar bestått av entrecôte, specialkyckling, och köttfärssås med en touch.
Pfft...

Jag blev lite stolt över mig själv och att min kropp formar sig själv.
Eller inte själv kanske, men den gör ett bra jobb med att bli snygg när jag säger att den ska bli det.
Så jag bröt jantelagen och tyckte jag va extra snygg och la upp en bild här och där.
Sjukt roligt att man har fått massa trevliga inviter.
Dock så kan ja inte lova bort mig åt alla då jag redan är bortgift till Tom Kaulitz i Tokio Hotel.
Yeah...
Nu spydde ja ner mig själv..
Tycker det är lite pinsamt om man är över 16 år och kåt på honom.
Visst, dreads är rätt nice.
Funderade ett tag på att hooka det själv.
Men nä.
En annan gång.
Fast jag har en liten fundering på om jag ska pierca mina bröstvårtor i brist på annat.
Hade varit kul.

Anna är iaf jätterolig.
Hon är nämligen en av dom sämsta på att höra av sig när hon lovar att hon ska göra det.
Och idag så skulle jag möta upp henne på Hemköp, och det va faktiskt jag som sa att jag skulle komma.
Men så hann ja inte komma, eller ringa.
Då ringer hon upp mig en timme efter och skäller ut mig.
Skitroligt!
För hon försöker låta så arg så man nästan tror på det, och så avslutar hon alltid sina arg-samtal så här,
-Okej. Hej då. ( med argt tonfall... )
Så klickar hon en.
HAHA!
Söten :)
Men egentligen så är hon inte ens arg.
För hon vet att jag alltid har rätt.

Well Homos, det här är den åtråvärda bilden som det blev sånt rabalder om...


Kommentarer
Postat av: Zäta

DU ÄR ETT ASS!!! Ja, jag blev fan sur när du försöker köra på med att JAG inte hör av mig så kör du samma still själv. Skit ner dig Jon, SKIT ner dig!!!

2009-09-01 @ 22:46:28
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Lina

du kan få komma hit å laga mat!! mina middagar senaste åren har bestått av typ pasta, ibland även med ketchup,gööööttttäääreee!!!! nej

2009-09-02 @ 15:03:22
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0