När tankarna slukar mig..

SÅ blir ja lite emo.
Emo-light typ...
Som i natt.
SÅ om det va nån som råkade läsa skiten så har ni säkert sett att jag även tagit bort inlägget.
För det blev nästan lite för känsloladdat sådär.

Ny dag, bra tankar.
Måste lära mig att chilla.

Och kanske inte bråka med mig själv, som en betydelsefull människa skrev till mig i natt.

Men min mamma påstår att jag är lite småkär i dig.
Dumt ju.
Så kan det väl inte va?
Syns sånt...?

Jobbigt.


Este Es Yo... // Vote For Jon

Kommentarer
Postat av: Lina

haha vem e emot nu då ;P

och nej, enligt efterlyst finns bara vita rånarhelikoptrar, jag har lite koll på dedär va



och jaa klart de syns när man är kär, syns de inte är men de inte, regel 1 in the game of love, jävligt drygt kan de va!

2009-09-26 @ 12:09:12
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0