Password: AmLfU

Sjukt värd kväll och natt igår.
Ett antal timmars samtal om livet, bra och intressanta saker som ibland kunde bli till nånting relativt sjukt.
Sväva ut gillar vi inte.
VI ÄLSKART!
Och jag står fortfarande fast vid mitt ord.
Jag ska få dig att inse vad du får, är nånting som du är värd.

Förresten så va ja full igår dessutom.
På hemmaplan.
Sådär ensam-alkis.

Folk, överlag är väldigt intressanta.
Ostbågar ska va minst 3 dagar gamla, för att falla mig i smaken.
Talang är nåt för mig, som ett par bröst är för en 16-årig kille.

Har fått jobberbjudande i Göteborg.
Hmm.
Det vore ju sjukt lägligt kanske.
Lite förändring.
En ny start.
En ny tid.
Får se.

Love // Jon Den Kärleksfulla Svävaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0