Pinsamt.

Ensamma människor.
Vissa människor.
Dom bytar flickvänner och pojkvänner som om det vore mobiltelefoner som går sönder.
Jag tycker det fan är pinsamt hur vissa skriker efter uppmärksamhet när dom ena stunden är tillsammans med någon som dom verkligen typ "älskar" över allt annat.
Sen tar det slut och det går typ en månad innan dom har en ny partner och redan direkt så är dom lika kära som dom va sist. Pinsamt.
Ja, det är vuxna människor vi pratar om.
Folk som inte spelar tv-spel alltså.
Det vore helt acceptabelt om dom inte gjorde reklam för sin nya kärlek och man vill bara kräkas på dom.
Okej om det nu vore så att det faktiskt vore lite på riktigt.
Men ingen kärlek är på riktigt 1 månad eller ens 3 kanske 4 månader efter man har varit sååååå kääääär i någon annan. BÖLA!
Äh fan idag är ja sur på pinsamma människor och jag skiter fan i vad folk tycker om det!
Ni kan gå och lägga er på nån jävla soptipp och dö.
Typ..

Jag kan säga att jag är helt betagen av riktig kärlek och är inte ett dugg bitter för att jag varit singel i typ 2,5 år.
Haft the time of my life och såklart kan jag sakna någon att vara med på riktigt, på riktigt.
Jag har dock funnit någon på nytt och känner mig som en liten förvirrad pojke över mina känslor från dag till dag.
Men jag vet vad jag vill.
Jag vill vara med dig.
Jag vill dela så mkt med dig.
Jag tänker på dig mer än vad som är nyttigt.
Jag ler från öra till öra när jag hör din röst.
Jag längtar så mkt efter dig.

Så eftersom det är en perfekt kväll för att va sådär mesigt kärleksfull på bloggen som jag varit nu så passar en liten låttext med Volbeat alldeles strålande!

Never felt the hunger
For one love that share one mind
But with you it's something else
That keeps my spirit high
Don't we all now have
This deadwish crawling in our mind
Well I know I got mind
Together baby we will die

As I see you
With the time is that I need you
I keep my smile up, for all time
I do because you mind

Well it ain't pink you know
Dark clouds always coming by
USe the negative moments to
Get stronger next time in line
But with you it's something else
That keeps me loving you
Should you leave before me
Over your ash I'll weep and then I'll die

Then again until it's so
The dice keep tumbling round and round
Witht he name of those
Who could stick together for all time
Have you notice that the dice magnetic
Call our names
Well I told you again and again
With you it's something else


Ni som inte gillar metal kan behöver ju inte lyssna på låten jävla fags..




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-01 @ 00:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0