Troru På Troll? ERU GOOOO ELLÖÖÖÖÖÖÖR?!?!

Nu är jag lite smågrinig och är inte alls glad att ja trodde att ja kunde va ledig i helgen men istället måste jobba.
Such a damn shitty thing.
Jobba.
Äh fan gött.
Speciellt igår när det började ringa och smsa massa karlstad-folk som hade fått nys på att ja va i Charlestown, så kunde ja sådär lite häftigt och vuxet skriva tillbaka, "kan inte svara. sitter i möte."
WoooopWooooop!
STATUS!
Okej kanske inte.
Men helt ärligt.
Att sitta i möte.
Det låter ju typ skitviktigt.
Mitt möte och största anledning till att ja va i Karlstad va att testa produkter.
Detta innebär då eftersom att jag jobbar med fiskeprylar och stuff, att man fiskar. Utöver det så dricker man öl och whiskey. ( haha jag råkade skriva shickey först. värt! )
Ah iaf så kan ja numera inte dra till Götlabörg imorgon ser det ut som.
Ännu.
Kanske lördag?
Jaja.
Det som händer det fötter sa skrevet och klappade sig på axeln.
Åkte iaf hem idag istället för imorgon som va tänkt från början.
Kändes mer värt.
Då äre alltså Pensionspara som ska tryckas upp på en tisha.
Btw så luktade ja typ skitäckligt idag.
Fast nu luktar ja gott igen.
Intresseklistermärke.
Well, jag lovar iaf att ja ka hålla mig på hemmaplan nästa vecka.
Sen helgen efter det så är det Danmark från torsdag till söndag.
Najsit!

Nåt som är mindre najsit är väl att människor är så oenkla nu.
Inte komplicerade.
Utan bara o-enkla.
Alla är typ det.
Det är inte mig det är fel på...
Jag är bara svår.

I am heaven sent,
Don't you dare forget.
I am all you've ever wanted,
What all the other boys all promised.
Sorry I told. I just needed you to know.
I think in decimals and dollars.
I am the cause to all your problems,
Shelter from cold. we are never alone.
Coordinate brain and mouth.
Then ask me whats it like to have
Myself so figured out.
I wish I knew..



Ge mig en cigg och låt mig dricka upp min öl ifred... // Jon The "Brand New"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0